zpět

5. Cestovní ruch - atraktivní město

Co to znamená (Jaký je náš cíl):

Trutnov bude aktivním členem destinace Krajina pod Sněžkou, bude rozvíjet marketingové a rozvojové aktivity na podporu cestovního ruchu, tak aby Trutnovem turisté jen neprojížděli, ale strávili zde delší čas. Turisté se k nám chtějí opakovaně vracet.

Jak toho chceme dosáhnout:

Budování značky Trutnov

  • Redesign vizuální identity města. Současná vizuální identita je zastaralá a její aplikace v komunikaci s místními i turisty složitá. Logo a další prvky identity je potřeba zjednodušit a aplikovat v materiálech města a TIC. Výběr autora vizuální identity by měl proběhnout pod záštitou Czechdesignu

Propagace města na cílových trzích (Polsko, Německo, Praha, Pardubice, Hradec Králové)

  • Tvorba marketingové strategie
  • Realizace kampaní na podporu oživení centra města

Posílení strategického řízení v oblasti cestovního ruchu

  • Posílení kompetencí Turistického informačního centra. Je potřeba přesně definovat roli TIC ve struktuře MěÚ a jeho úkoly, tak aby jeho práce měla jasně měřitelné výstupy
  • Vytvoření seznamu investičních akcí v oblasti cestovního ruchu, jejich prioritizace a aktivní vyhledávání dotačních zdrojů
  • Aktivní vedení pracovní skupiny sdružující podnikatele a naslouchání jejich potřeb

Proč je to pro město výhodné:

  • Turisté přijíždějící do Trutnova mohou oživit centrum města a s tím podpořit také místní podnikatele (kavárny, restaurace, prodejny lokálních potravin,…)
  • Podpora kulturní scény díky turistům dojíždějícím z hor. Horské obce nemají v oblasti kultury dostatečnou nabídku, Trutnov může využít této příležitosti k rozšíření publika
  • Efektivnější, celoroční naplnění kapacit ubytovacích zařízení a tím zvýšení příjmu do městského rozpočtu formou místního poplatku z pobytu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace